به گزارش اخباربانک، بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان میدهد که با برنامهریزیهای انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپردههای قرضالحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپردههای مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد ۳۲.۸ درصدی بوده است.
همچنین در سال ۱۳۹۹، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد ۱۱۳ درصد رشد بوده است. بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را بهدست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گامهای بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.
منبع خبر «اخبار بانک» است و کاراخبر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 28769 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره +982188305539 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه کاراخبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.